FACEBOOK SK. PAGUOKON

MAKLUMAN


AWAM

08. Kelas ICT : Sepanjang cuti sekolah penggal 2, kesinambungan dari Kelas ICT yang diadakan pada Oktober lalu.

07. Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar : Ditangguh ke tahun hadapan.

06. Penanaman Sejuta Pokok : 15 November, kawasan sekolah.

05. Sukan Sekolah : 15-16 November, Padang sekolah.

04. Lawatan Sambil Belajar Tahun 6 : 30 Oktober, Kota Kinabalu.

03. Badminton Persahabatan : 28 Oktober, SK. Pekan lwn SK. Paguokon, Kompleks Sukan Tenom.

02. Mesyuarat PIBG kali ke-2 : 26 Oktober, Kelas Tahun 6.

01. Lawatan Kelab Guru & AKS : 23-24 Oktober, W.P. Labuan.


=> Ibu Bapa / Penjaga yang berkenaan : Sila rujuk surat rasmi yang telah diedarkan.


WARGA SK. PAGUOKON

03. Taklimat SKPM : 09 November, Kelas Tahun 6

02. Mesyuarat Staf : 08 November, Kelas Tahun 6

01.
Sesi Fotografi warga SK. Paguokon sesi 2010 : Bermula 26 Mei [Rabu].


=> Sila rujuk notis / memo di Pejabat untuk maklumat lanjut dan terkini.

=> Klik 'IKLAN' untuk iklan / catatan maya.

23 April 2010

PROFIL SEKOLAH

PROFIL RINGKAS 
SEKOLAH KEBANGSAAN PAGUOKON, TENOM


01. Ditubuhkan dan dibina pada tahun 1974

02. Jarak dari Pekan Tenom ialah 16km

03. Bilangan Kakitangan:-
a. Guru
b. AKS

04. Bilangan Murid:-
a. 238 orang. 120 orang murid lelaki, 118 orang murid perempuan.
b. Murid terdiri daripada suku kaum Murut, Bajau, Brunei, Dusun, dan lain-lain.

05. Murid datang dari:-
a. Kg. Paguokon Ulu, Tenom
b. Kg. Paguokon Tengah, Tenom
c. Kg. Paguokon Laut, Tenom
d. kg. Pansailon, Tenom
e. Kg. Manining, Tenom
f. Kg. Batu Kelamba, Tenom
g. Stesen Penyelidikan Pertanian Tenom
h. Taman Pertanian Sabah, Daerah Tenom

06. Kira-kira 80% ibu bapa murid bekerja dengan jabatan Kerajaan / Pertanian. Selebihnya bekerja sendiri.

07. 10 buah kelas



Kemas kini: 13 Mei 2010

Tiada ulasan:

CATATAN IKLAN / BAHAN PERKONGSIAN

KLIK GAMBAR KOTAK JIKA INGIN TERUS MEMUAT TURUN. JIKA INGIN MELIHAT / MEMBACANYA DAHULU [SEBELUM MUAT TURUN], SILA LIHAT DI:-

BUKU PELAWAT

Nama:
Emel:
Perkara:
Mesej:
Tandatangan (case-sensitive):