FACEBOOK SK. PAGUOKON

MAKLUMAN


AWAM

08. Kelas ICT : Sepanjang cuti sekolah penggal 2, kesinambungan dari Kelas ICT yang diadakan pada Oktober lalu.

07. Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar : Ditangguh ke tahun hadapan.

06. Penanaman Sejuta Pokok : 15 November, kawasan sekolah.

05. Sukan Sekolah : 15-16 November, Padang sekolah.

04. Lawatan Sambil Belajar Tahun 6 : 30 Oktober, Kota Kinabalu.

03. Badminton Persahabatan : 28 Oktober, SK. Pekan lwn SK. Paguokon, Kompleks Sukan Tenom.

02. Mesyuarat PIBG kali ke-2 : 26 Oktober, Kelas Tahun 6.

01. Lawatan Kelab Guru & AKS : 23-24 Oktober, W.P. Labuan.


=> Ibu Bapa / Penjaga yang berkenaan : Sila rujuk surat rasmi yang telah diedarkan.


WARGA SK. PAGUOKON

03. Taklimat SKPM : 09 November, Kelas Tahun 6

02. Mesyuarat Staf : 08 November, Kelas Tahun 6

01.
Sesi Fotografi warga SK. Paguokon sesi 2010 : Bermula 26 Mei [Rabu].


=> Sila rujuk notis / memo di Pejabat untuk maklumat lanjut dan terkini.

=> Klik 'IKLAN' untuk iklan / catatan maya.

24 April 2010

MATLAMAT 'BE'

MATLAMAT 'BE'

Adalah untuk mencapai kecemerlangan di setiap peringkat ke arah merealisasikan sekolah berkesan.

Sekolah berkesan menjelmakan perwatakan pelajar yang cemerlang berilmu, bertaqwa, berakhlak mulia, berdaya tahan, berdisiplin, mempunyai semangat kesukanan (sportmanship) dan aktif dalam kegiatan luar.

Insan pelajar yang dihasratkan seperti berikut:-

- Pelajar yang memberi sumbangan kepada 'nation building' mempunyai semangat patriotisme, kemahiran berinteraksi, bersifat sederhana, dan aktif dalam kegiatan ko-kurikulum.


- Pelajar yang berupaya membuat perubahan dalam masyarakat, menerapkan nilai-nilai murni dan celik Teknologi Maklumat.


- Pelajar yang berfikir secara kritis, kreatif dan berkeupayaan berkomunikasi dalam pelbagai bahasa.

Tiada ulasan:

CATATAN IKLAN / BAHAN PERKONGSIAN

KLIK GAMBAR KOTAK JIKA INGIN TERUS MEMUAT TURUN. JIKA INGIN MELIHAT / MEMBACANYA DAHULU [SEBELUM MUAT TURUN], SILA LIHAT DI:-

BUKU PELAWAT

Nama:
Emel:
Perkara:
Mesej:
Tandatangan (case-sensitive):